Pelaajien kummiyritykset

USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

 

Olen kausikorttilainen, mutta en ole saanut lipunvarauslinkkiä sähköpostiin:

Linkki on lähetetty niille kausikorttilaisille, jotka ovat maksaneet kausikortin kaudelle 2020. Tarkista, että olet varmasti maksanut kausikortin.

– Linkki on lähetetty kausikortin varaushetkellä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Linkki ei ole tullut perille, mikäli käyttämäsi sähköpostiosoite on siis muuttunut.

– Osa sähköpostipalvelimista ohjaa viestin suoraan roskapostiin tai tarjoukset -kansioihin eikä ilmoitusta viestistä välttämättä tule. Tarkista siis kaikki kansiosi lävitse huolellisesti. Gmail-sähköpostissa viesti voi mennä Tarjoukset välilehden alle.

– Mikäli viestiä ei tarkistuksen jälkeenkään löydy niin ota yhteys FC Hakan toimistoon lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: toimisto@fchaka.fi tai soittamalla numeroon 040 4841934. Ottelutapahtumavalmistelujen takia toimisto ei välttämättä pysty reagoimaan yhteydenottoosi välittömästi. Olemme sinuun kuitenkin yhteyksissä niin pian kuin mahdollista.

 

Olen kausikorttilainen, pääsenkö otteluun siis pelkällä kausikortilla?

  • Kausikortin lisäksi sinulla täytyy olla Ticketmasterista tehty lippuvaraus. Porteilla tarkistetaan sekä kausikortti että Ticketmasterin printti/mobiililippu. Pelkkä kausikortti ei riitä otteluun saapumiseen.

 

Mistä voin ostaa lipun otteluun?

  • Nykyisten koronarajoitusten aikana emme voi valitettavasti myydä lippuja porteilta, vaan otteluliput tulee ostaa ennakkoon. Tukirenkaan jäsenillä ja kausikorttilaisilla on etuosto-oikeus ottelulippuihin. Tämän jälkeen jäljelle jääneet liput vapautuvat yleiseen myyntiin. Lippujen ostaminen/varaaminen ennakkoon tapahtuu ainoastaan Ticketmasterissa. Viestintä lipunmyynnistä tapahtuu FC Hakan tiedotuskanavissa. Mikäli ottelu on loppuunmyyty, ilmoitamme siitä ennen ottelun alkua. Lipun pystyy ostamaan myös Ticketmasterin palvelupisteiltä yleisen myynnin alettua. Palvelupisteiltä ei ole mahdollista kuitenkaan varata kausikorttilippua, vaan kausikorttilipun pystyy varaamaan ainoastaan lähetetyn linkin kautta Ticketmasterin verkkokauppaan.

 

Voinko varata lippuja myös muille kausikorttilaisille?

  • Kyllä voit. Lippuja pystyy yhdellä Ticketmasterin käyttäjätunnuksella varaamaan korkeintaan viisi kappaletta. Liput eivät ole henkilökohtaisia. Huomioithan kuitenkin, että jokaisella kausikorttilipulla otteluun saapuvalla henkilöllä tulee olla todistaa myös voimassa oleva FC Hakan kausikortti.

 

Mitä lohkojako tarkoittaa?

  • Voimassa olevien rajoitusten aikana Tehtaan kenttä on jaettu neljään eri katsomolohkoon. Jokaisella lohkolla on omat saapumis-, ja poistumisaikansa. Eri katsomolohkojen välillä liikkuminen on ehdottomasti kiellettyä ja tämä tulee ottaa huomioon jo lipun hankkimisen yhteydessä. Ottelulipussa on osoitettu lohko, johon kuulut ja milloin sisäänkäynti kyseiseen lohkoon ottelupäivänä on auki. Jokaisessa lohkoissa on samat peruspalvelut käytettävissä (WC, kioskipalvelut). Lohkoissa 1, 2 ja 3 on myös anniskelualue. Lohko 4 on perhelohko, jossa ei ole anniskelualuetta. Lohkojen sisällä voi liikkua vapaasti turvavälejä noudattaen.
  • Lohkot ovat edelleen jaettu ryhmiin, jotka osoittavat mihin osaan kyseistä lohkoa lippu on hankittu. Liput eivät ole numeroituja, joten ottelulipussa osoitetun ryhmän sisällä paikan voi valita vapaasti. Koko kaudeksi varatut kausikorttipaikat eivät toistaiseksi ole käytössä.

 

Kuinka saavun otteluun?

  • Otteluun saavuttaessa on olennaista tarkistaa kumpaa sisäänkäyntiä mihinkäkin lohkoon tulee käyttää. Lohko ja sisääntuloaika on ilmoitettu ottelulipussa. Lohkokartta löytyy myös FC Hakan kotisivuilta sekä kausikorttilaisille varauslinkin mukana tulleesta sähköpostiviestistä. Huomioithan turvavälit jonotuksessa. Tapahtuma-alueelta löytyy useita käsidesipisteitä.

 

Voinko tulla sairaana otteluun?

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.